Anna Klašková

Bakalářská práce

Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele

Comparison of brands and private labels and investigating their effects on consumer preferences
Anotace:
Klašková, A. Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Tato bakalářská práce se zabývá vlivem privátních značek na spotřebitele a jeho nákupním rozhodování. Praktická část práce obsahuje marketingový výzkum, který se zaměřuje na nákupní chování spotřebitelů. Výzkum týkající se vlivu privátních značek …více
Abstract:
Klašková, A. Comparison of brands and private labels and investigating their effects on consumer preferences. Bachelor Thesis Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021 In this bachelor thesis, I am examining private label brands and their influences on consumers and how these labels affect consumers shopping decisions. The core part of this paper is a market research that investigates consumer preferences …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod