Nigar Mukhtarova

Master's thesis

Shopping habits of consumers in Azerbaijan after Covid-19

Nákupní návyky spotřebitelů v Ázerbájdžánu kvůli Covid-19
Anotácia:
Diplomová práce je vedena s cílem analyzovat, jak se nákupní návyky spotřebitelů změnily v důsledku situace v souvislosti s pandemií Covid-19, zejména v maloobchodních odvětvích supermarketů a módy. Cílem studie je zjistit, ve prospěch kterých produktů se nákupní preference změnily a zda se vůbec změnily, a jak spotřebitelé vnímají metody online nakupování. Za účelem výzkumu byly shromážděny primární …viac
Abstract:
The Master’s thesis is conducted with the aim to analyse how consumer shopping habits have changed as a result of the situation in connection with the Covid-19 pandemic, particularly in the Supermarket and Fashion retails industries. The goal of the study is to reveal in favour of which products the shopping preferences have changed and whether they have changed at all, and how consumers perceive online …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedúci: Martin Machek
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83245