Shopping habits of consumers in Azerbaijan after Covid-19 – Nigar Mukhtarova
Nigar Mukhtarova
Master's thesis
Shopping habits of consumers in Azerbaijan after Covid-19
Nákupní návyky spotřebitelů v Ázerbájdžánu kvůli Covid-19
Anotácia:
Diplomová práce je vedena s cílem analyzovat, jak se nákupní návyky spotřebitelů změnily v důsledku situace v souvislosti s pandemií Covid-19, zejména v maloobchodních odvětvích supermarketů a módy. Cílem studie je zjistit, ve prospěch kterých produktů se nákupní preference změnily a zda se vůbec změnily, a jak spotřebitelé vnímají metody online nakupování. Za účelem výzkumu byly shromážděny primární …viacAbstract:
The Master’s thesis is conducted with the aim to analyse how consumer shopping habits have changed as a result of the situation in connection with the Covid-19 pandemic, particularly in the Supermarket and Fashion retails industries. The goal of the study is to reveal in favour of which products the shopping preferences have changed and whether they have changed at all, and how consumers perceive online …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83245
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedúci: Martin Machek
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83245
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Maloobchodní chování obyvatel města Mladá Boleslav
Kateřina Šedová -
Chování spotřebitele v maloobchodních řetězcích v České republice
Barbora Plecháčková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Květoslav Korf -
Chování spotřebitele při nákupu mléčných produktů v maloobchodním řetězci Tesco
Mária Moravčíková -
Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu
Veronika Plecitá -
Kupní chování spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP
Andrea Lehká -
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele
Anna Klašková