Zvýšení spokojenosti zákazníků na základě marketingového výzkumu – Magdaléna Bártová
Magdaléna Bártová
Bakalářská práce
Zvýšení spokojenosti zákazníků na základě marketingového výzkumu
Increase customer satisfaction in terms of marketing research
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Soustředí se na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti RegioJet. V teoretické části je zaměřena na pojmy související s tématem marketingový výzkum, které jsou získány studiem vybrané odborné literatury. Jedná se o pojmy marketingový výzkum, jeho charakteristika, jednotlivé fáze a realizace. Dále pak pojmy týkající se metody …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing research of customer satisfaction. Focus on increasing the customer satisfaction of the company RegioJet. In the theoretical part isfocused on the concepts related to the topic of marketing research, which have been obtained by studying selected professional literature. These are the concepts of marketing research, its characteristics, phases and implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti RegioJet
Eliška Malíková -
Analýza marketingového mixu společnosti RegioJet
Daniel Síbrt -
Marketingová komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy
Ondřej Novotný -
Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti RegioJet
Lucie Radostová -
Analýza marketingové strategie společnosti RegioJet
Veronika Pavlíčková -
Analýza marketingové a komunikační strategie společnosti RegioJet a.s. a srovnání konkurenčního prostředí na železniční trati Praha-Olomouc
Lukáš Matoušek -
Analýza spokojenosti zákazníka se službami Regiojet a.s.
Petra KOCICHOVÁ -
Komunikační strategie společnosti RegioJet.
Pavla Frysová
Název
Vložil
Vloženo
Práva