Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci – Bc. Eva Strakošová
Bc. Eva Strakošová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci
The Marketing Strategy Proposal of the Coworking Center Focused on Marketing Communication
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nové coworkingové cen-trum ve Zlíně. Teoretická část práce obsahuje poznatky o strategickém plánování, segmen-taci a kreativních průmyslech. V praktické části práce je realizován několika fázový vý-zkum. Nejprve je provedena situační analýza makroprostředí a analýza konkurence. V dru-hé části výzkumu jsou realizovány kvalitativní metody …viacAbstract:
The aim of this thesis is to design a marketing strategy for a new coworking center in Zlin. The theoretical part includes theories of strategic planning, segmentation and creative in-dustries. The practical part consists of research conducted in several phases. First is the macro environment analysis and competitor analysis. Qulitative research methods like in-depth interviews with owners and managers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zverejniť od: 23. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRAKOŠOVÁ, Eva. \textit{Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/eshcfc/.
Jak správně citovat práci
Strakošová, Eva. Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Digitální strategie starup firmy
Michal Žipaj -
Kulturní a kreativní průmysly Kulturní a kreativní centra v České republice Industra Brno
Petr Novák -
Kulturní centrum jako podpora rozvoje a udržitelnosti kreativního potenciálu ve Zlíně
Anežka Kořínková -
Kreativní centrum Zlín
Petr Novák -
Příprava projektu Kreativní centrum v Brně
Petr Vašek -
Kreativní centrum jako nástroj podpory podnikání.
Kristýna Kovářová -
Podpora kreativních center v České republice
Kateřina Tremlová -
Rozvoj a podpora co-workingových center a makerspaces jakožto nástroje kreativní ekonomiky: případová studie města Brna
Veronika Štefánková