Marketingový mix vybraného podniku – Bc. Patrik Caithaml
Bc. Patrik Caithaml
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of the selected company
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingovém mixu Vodafonu. Vodafone je jedním ze tří mobilních operátorů působících na českém trhu. Práce se zabývá jeho produkty a službami, jež českým zákazníkům nabízí. Je zde také provedena SWOT analýza tohoto podniku, která reflektuje jeho silné a slabé stránky. Cílem této bakalářské práce je zjištění spokojenosti s firmou Vodafone a jeho produkty. K dosažením …viacAbstract:
This bachelor deals with the marketing mix Vodafone. Vodafone is one of three mobile operators on the Czech market. The work deals with the products and services to Czech customers to offer. There is also a SWOT analysis of the company which reflects its strengths and weaknesses. The aim of this work is to determine satisfaction with the company Vodafone and products. By achieving this goal will be …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jtzhv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů při výběru produktů/služeb mobilních operátorů
Kateřina MATTASOVÁ -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Obvyklá cena nemovitostí - teorie a česká praxe
Dominika Čadeni -
Cena elektrické energie na českém trhu a její odraz v reálné ekonomice
Dita Klasnová -
Nabídková cena ve veřejných zakázkách
Petra Luňáčková