Bc. Lenka Blejchařová

Master's thesis

Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy

Impact of the coronavirus pandemic on B2B marketing communications
Abstract:
Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýz a komparace zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti MSA, a.s. ovlivněnou dopadem pandemie koronaviru a na tomto základě navrhnout a doporučit její zefektivnění. Ke zpracování jsou použita primární data z osobních rozhovorů a sekundární data z interních materiálů společnosti. V úvodu práce jsou shrnuta důležitá teoretická východiska marketingové …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of MSA, a.s. affected by the impact of the coronavirus pandemic through analysis and comparison and on this basis to propose and recommend its improvement. Primary data from personal interviews and secondary data from the company's internal materials are used. In the introduction of the paper, important theoretical background of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Tomáš Hercig

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management