Bc. Lenka Blejchařová

Diplomová práce

Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy

Impact of the coronavirus pandemic on B2B marketing communications
Anotace:
Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýz a komparace zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti MSA, a.s. ovlivněnou dopadem pandemie koronaviru a na tomto základě navrhnout a doporučit její zefektivnění. Ke zpracování jsou použita primární data z osobních rozhovorů a sekundární data z interních materiálů společnosti. V úvodu práce jsou shrnuta důležitá teoretická východiska marketingové …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of MSA, a.s. affected by the impact of the coronavirus pandemic through analysis and comparison and on this basis to propose and recommend its improvement. Primary data from personal interviews and secondary data from the company's internal materials are used. In the introduction of the paper, important theoretical background of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/z1oxr/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tomáš Hercig

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management