Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy – Bc. Lenka Blejchařová
Bc. Lenka Blejchařová
Master's thesis
Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy
Impact of the coronavirus pandemic on B2B marketing communications
Anotácia:
Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýz a komparace zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti MSA, a.s. ovlivněnou dopadem pandemie koronaviru a na tomto základě navrhnout a doporučit její zefektivnění. Ke zpracování jsou použita primární data z osobních rozhovorů a sekundární data z interních materiálů společnosti. V úvodu práce jsou shrnuta důležitá teoretická východiska marketingové …viacAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of MSA, a.s. affected by the impact of the coronavirus pandemic through analysis and comparison and on this basis to propose and recommend its improvement. Primary data from personal interviews and secondary data from the company's internal materials are used. In the introduction of the paper, important theoretical background of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/z1oxr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Hercig
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLEJCHAŘOVÁ, Lenka. \textit{Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy}. Online. Diplomová práca. Opava: Slezská univerzita v Opavě, School of Business Administration in Karvina. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/esw9h8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot