Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe zemiakových lupienkov – Bc. Magdaléna Lendvorská
Bc. Magdaléna Lendvorská
Master's thesis
Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe zemiakových lupienkov
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu bramborových lupínků
Anotácia:
Diplomová práce se věnovala vlivu obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů generace Y při nákupu bramborových lupínků. Cílem této práce je posouzení vlivu vzhledu obalů bramborových lupínků na rozhodování při nákupu a navržení uplatnitelných doporučení pro výrobce těchto slaných pochutin. Zároveň jsou identifikovány motivy, preference a faktory, které ovlivňují rozhodování při nákupu. Zvýšená pozornost …viacAbstract:
The diploma thesis deals with influence of packaging and labelling of potato chips on purchasing decisions of Generation Y consumers. The aim of this work is assessing the impact of the appearance of potato chips packaging on purchasing decisions and propose applicable recommendations for producers of these savoury snacks. At the same time, motives, preferences, and factors that influence purchasing …viacAbstract:
Diplomová práca sa venovala vplyvu obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov generácie Y pri nákupe zemiakových lupienkov. Cieľom tejto práce je posúdenie vplyvu vzhľadu obalov zemiakových lupienkov na nákupné rozhodovanie a navrhnúť uplatniteľné odporúčania pre výrobcov týchto slaných pochutín. Zároveň sú identifikované motívy, preferencie a faktory, ktoré vplývajú na rozhodovanie o nákupe. Zvýšená …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LENDVORSKÁ, Magdaléna. \textit{Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe zemiakových lupienkov}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/et0i5q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
Valeriia Riabiko -
Influence of packaging materials on celluliod objects
Marie Pavlíčková -
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Kateryna Zakharova -
Quality of olive oil during storage in different packaging materials
Anastasia Mitrusi -
Exploring the attitudes of young Vietnamese consumers towards the packaging of Korean cosmetic products
Khanh Linh Nguyen -
Vliv obalu a etikety na spotřebitelské chování na trhu piva a sladových výrobků
Matěj Rašovský -
Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe džúsov
Ján Nemergut -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
David Joura