Veronika Dvořáková

Bachelor's thesis

Analýza marketingového prostředí firmy Pekárkův mlýn

Analysis of the Marketing Environment of the Company Pekárkův mlýn
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje části marketingového plánu vybrané společnosti. Cílem bakalářské práce je provedení analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy Pekárkův mlýn a následné stanovení marketingových cílů firmy. V teoretické části jsou definovány jednotlivé kroky a analýzy, pomocí kterých mar-ketingový plán sestavujeme. V praktické části je popsána vybraná firma, její cíle a poslání, provedeny …more
Abstract:
This thesis describes the part of the marketing plan of the selected company. The aim of this thesis is to analyze the internal and external environment of the company Pekárkův mlýn and the subsequent setting marketing objectives of the company. The theoretical part defines and analyzes the various steps by which the marketing plans. The practical part describes the chosen company, its goals and mission …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2015
  • Supervisor: Taťána Hajdíková
  • Reader: Dagmar Frendlovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45449