Veronika Dvořáková

Bakalářská práce

Analýza marketingového prostředí firmy Pekárkův mlýn

Analysis of the Marketing Environment of the Company Pekárkův mlýn
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje části marketingového plánu vybrané společnosti. Cílem bakalářské práce je provedení analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy Pekárkův mlýn a následné stanovení marketingových cílů firmy. V teoretické části jsou definovány jednotlivé kroky a analýzy, pomocí kterých mar-ketingový plán sestavujeme. V praktické části je popsána vybraná firma, její cíle a poslání, provedeny …více
Abstract:
This thesis describes the part of the marketing plan of the selected company. The aim of this thesis is to analyze the internal and external environment of the company Pekárkův mlýn and the subsequent setting marketing objectives of the company. The theoretical part defines and analyzes the various steps by which the marketing plans. The practical part describes the chosen company, its goals and mission …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
  • Vedoucí: Taťána Hajdíková
  • Oponent: Dagmar Frendlovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45449