Teaching Strategies in Art Education – Camille Bonneau
Camille Bonneau
Bachelor's thesis
Teaching Strategies in Art Education
Výukové strategie v uměleckém vzdělávání
Anotácia:
This thesis examines contemporary Fine-Art Photography teaching in universities. It is a multi-layered study on curriculums from the most reputable photography programs to analyse the current problems surrounding Fine-Art Photography degrees in higher art education. For this, I have used two methods of research: (1) literature review of books and essays that focus on the subject of teaching methods …viacAbstract:
Tato kvalifikační práce se věnuje současné univerzitní výuce umělecké fotografie, a to zejména v podobě analýzy studijních kurikul vybraných prestižních programů, na jejichž příkladech práce poukazuje na problémy, s nimiž se tato výuka potýká. Předkládaná analýza se opírá zejména o: (1) literární rešerši textů, jež se věnují problematice výukových postupů v oblasti uměleckého univerzitního vzdělávání …viacKľúčové slová
fotografieKľúčové slová
výtvarné uměníKľúčové slová
umělecké vzděláváníKľúčové slová
studium a výukaKľúčové slová
vysoké umělecké školy
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13484
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedúci: Michal ŠIMŮNEK
- Oponent: Tomáš DVOŘÁK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 11. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Financování veřejné vysoké školy uměleckého zaměření v ČR
Dana Horníčková -
Posouzení fyzické bezpečnosti Základní školy a Základní umělecké školy Líbeznice
Markéta Solarová -
Novostavba základní umělecké školy Plzeň
Jan Toufar -
Novostavba základní umělecké školy s nízkou spotřebou energie
Filip Slavík -
Využití digitálních technologií při výuce hudby a výtvarného umění na základních, středních a základních uměleckých školách
Petra Přibylová -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Tandemová výuka a její využití v hodinách matematiky a výtvarné výchovy
Barbora Mičkalová -
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová