Analýza marketingové strategie firmy TROMA, spol. s r.o. v oblasti distribuce – Petra Kalábová
Petra Kalábová
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie firmy TROMA, spol. s r.o. v oblasti distribuce
The marketing strategy analysis of the company TROMA, Ltd. in the field of distribution
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat distribuční síť společnosti TROMA, spol. s r.o., vyhodnotit současnou situaci a navrhnout optimální distribuční strategii.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.