Marketingová analýza uvedení nového modelu Yaris na český trh – Bc. Martin Honzíček
Bc. Martin Honzíček
Diplomová práce
Marketingová analýza uvedení nového modelu Yaris na český trh
Marketing analysis of the launch of the new model of Yaris on the Czech market
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2015
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jitka Nesnídalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.