Jan-Michel Gawinski

Diplomová práce

Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust

Transformace módního marketingu pomocí umělé inteligence: Možnosti umělé inteligence při formování vnímání značky a důvěry spotřebitelů
Anotace:
Tato práce zkoumá transformační charakter umělé inteligence (AI) v oblasti módního marketingu. Hlavním cílem výzkumu je pochopit možnosti AI při utváření vnímání značky a důvěry spotřebitelů. Teoretický rámec vychází z marketingových technologií AI, módního průmyslu, vnímání značky a důvěry spotřebitelů a z výzev a etických aspektů při využívání AI. Kvalitativní výzkumný přístup, zahrnující polostrukturované …více
Abstract:
This thesis investigates the transformative character of artificial intelligence (AI) in the field of fashion marketing. The main goal of the research is to understand the possibilities of AI in shaping brand perception and consumer trust. The theoretical framework is based on marketing AI technologies, the fashion industry, brand perception and consumer trust, and the challenges and ethical considerations …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93669

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
International Management