Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust – Jan-Michel Gawinski
Jan-Michel Gawinski
Diplomová práce
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Transformace módního marketingu pomocí umělé inteligence: Možnosti umělé inteligence při formování vnímání značky a důvěry spotřebitelů
Anotace:
Tato práce zkoumá transformační charakter umělé inteligence (AI) v oblasti módního marketingu. Hlavním cílem výzkumu je pochopit možnosti AI při utváření vnímání značky a důvěry spotřebitelů. Teoretický rámec vychází z marketingových technologií AI, módního průmyslu, vnímání značky a důvěry spotřebitelů a z výzev a etických aspektů při využívání AI. Kvalitativní výzkumný přístup, zahrnující polostrukturované …víceAbstract:
This thesis investigates the transformative character of artificial intelligence (AI) in the field of fashion marketing. The main goal of the research is to understand the possibilities of AI in shaping brand perception and consumer trust. The theoretical framework is based on marketing AI technologies, the fashion industry, brand perception and consumer trust, and the challenges and ethical considerations …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93669
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAWINSKI, Jan-Michel. \textit{Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/etkswq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93669
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová