Bc. Lucia Lazoriková

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace libovolné společnosti

Marketing communication of selected company
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing communication issue of Tesla Inc. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part includes one chapter. In this chapter we describe marketing communication, marketing and marketing mix. We defined the marketing communication mix with five communication tools. In the second chapter we looked at Tesla Inc. from its establishment …viac
Abstract:
Bakalárska práca je orientovaná na problematiku marketingovej komunikácie spoločnosti Tesla Inc. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť obsahuje jednu kapitolu. V tejto kapitole sme popísali marketingovú komunikáciu, marketing a marketingový mix. Marketingový komunikačný mix sme definovali piatimi komunikačnými nástrojmi. V druhej kapitole sme sa venovali spoločnosti Tesla …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/cyzmt/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
  • Vedúci: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry (Study in Czech)