Návrh marketingové strategie pro firmu ATLAS consulting – Bc. Karolína Slabová
Bc. Karolína Slabová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro firmu ATLAS consulting
Proposal of marketing strategy for Atlas consulting
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy podnikající na B2B trhu. Teoretická část se bude zabývat procesem tvorby marketingové strategie. Jako východisko strategie bude zahrnovat marketingovou situační analýzu a vhodné metodické přístupy. Praktická část představí zkoumanou firmu a zaměří se na konkrétní marketingovou analýzu ve firmě. Součástí práce bude primární výzkum oslovující …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is proposal of marketing strategy for company that does business on the B2B market. The theoretical part will deal with the process of creating a marketing strategy. As a starting point of the strategy, it will include a marketing situational analysis and appropriate methodological approaches. The practical part will present the researched company and will even focus on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/rj6i0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Bartečková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační strategie portálu Spaceforliving.cz
Zuzana Servínová -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková -
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Thi Gia Khanh Ong -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing v autobusové dopravě
Petr Šulc -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová