Bc. Karolína Slabová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro firmu ATLAS consulting

Proposal of marketing strategy for Atlas consulting
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy podnikající na B2B trhu. Teoretická část se bude zabývat procesem tvorby marketingové strategie. Jako východisko strategie bude zahrnovat marketingovou situační analýzu a vhodné metodické přístupy. Praktická část představí zkoumanou firmu a zaměří se na konkrétní marketingovou analýzu ve firmě. Součástí práce bude primární výzkum oslovující …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is proposal of marketing strategy for company that does business on the B2B market. The theoretical part will deal with the process of creating a marketing strategy. As a starting point of the strategy, it will include a marketing situational analysis and appropriate methodological approaches. The practical part will present the researched company and will even focus on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/rj6i0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Veronika Bartečková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management