Bc. Karolína Slabová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie pro firmu ATLAS consulting

Proposal of marketing strategy for Atlas consulting
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy podnikající na B2B trhu. Teoretická část se bude zabývat procesem tvorby marketingové strategie. Jako východisko strategie bude zahrnovat marketingovou situační analýzu a vhodné metodické přístupy. Praktická část představí zkoumanou firmu a zaměří se na konkrétní marketingovou analýzu ve firmě. Součástí práce bude primární výzkum oslovující …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is proposal of marketing strategy for company that does business on the B2B market. The theoretical part will deal with the process of creating a marketing strategy. As a starting point of the strategy, it will include a marketing situational analysis and appropriate methodological approaches. The practical part will present the researched company and will even focus on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Reader: Ing. Veronika Bartečková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management