Návrh marketingové strategie pro firmu ATLAS consulting – Bc. Karolína Slabová
Bc. Karolína Slabová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro firmu ATLAS consulting
Proposal of marketing strategy for Atlas consulting
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy podnikající na B2B trhu. Teoretická část se bude zabývat procesem tvorby marketingové strategie. Jako východisko strategie bude zahrnovat marketingovou situační analýzu a vhodné metodické přístupy. Praktická část představí zkoumanou firmu a zaměří se na konkrétní marketingovou analýzu ve firmě. Součástí práce bude primární výzkum oslovující …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is proposal of marketing strategy for company that does business on the B2B market. The theoretical part will deal with the process of creating a marketing strategy. As a starting point of the strategy, it will include a marketing situational analysis and appropriate methodological approaches. The practical part will present the researched company and will even focus on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/rj6i0/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Reader: Ing. Veronika Bartečková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLABOVÁ, Karolína. \textit{Návrh marketingové strategie pro firmu ATLAS consulting}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/etq77h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Návrh komunikační strategie portálu Spaceforliving.cz
Zuzana Servínová -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková -
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Thi Gia Khanh Ong -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing v autobusové dopravě
Petr Šulc -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová