Natalia Khristoforova
Master's thesis
Image vybrané destinace
Image selected Destination
Abstract:
Image destinace má velký význam v procesu rozhodování při výběru turistické destinace. Tato diplomová práce se zabývá analýzou přístupů k image, možnostem hodnocení a měření image destinace. Cílem práce je na základě existujících poznatků a modelů změřit image výbrané turistické destinace Republiky Sacha (Jakutsko).Abstract:
Destination image is of great importance in the decision-making process when selecting a tourist destination. This thesis analyzes the approaches to the image, the possibilities of evaluation and measurement of destination image. The aim of this thesis is to measure image of selected tourist destination Republic of Sakha Yakutia based on existing knowledge and measurement models.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38579
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2014
- Supervisor: Martin Musil
- Reader: Martin Luštický
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38579
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Image jako konkurenční výhoda destinace cestovního ruchu
Michaela MAROUŠKOVÁ -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský -
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
Sardor Hudaybergenov -
Image Polska jako destinace cestovního ruchu v České republice
Veronika JIŘÍČKOVÁ -
Image destinace a její vliv na podniky služeb
Helena ŽÁKOVÁ -
Image destinace Krkonoš
Kateřina Sýkorová -
Image vybrané destinace
Jan POLOMIS -
Image destinace Praha z pohledu tuzemských účastníků cestovního ruchu
Ekaterina Shiriaeva