Natalia Khristoforova
Master's thesis
Image vybrané destinace
Image selected Destination
Anotácia:
Image destinace má velký význam v procesu rozhodování při výběru turistické destinace. Tato diplomová práce se zabývá analýzou přístupů k image, možnostem hodnocení a měření image destinace. Cílem práce je na základě existujících poznatků a modelů změřit image výbrané turistické destinace Republiky Sacha (Jakutsko).Abstract:
Destination image is of great importance in the decision-making process when selecting a tourist destination. This thesis analyzes the approaches to the image, the possibilities of evaluation and measurement of destination image. The aim of this thesis is to measure image of selected tourist destination Republic of Sakha Yakutia based on existing knowledge and measurement models.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38579
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
- Vedúci: Martin Musil
- Oponent: Martin Luštický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38579
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Image jako konkurenční výhoda destinace cestovního ruchu
Michaela MAROUŠKOVÁ -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský -
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
Sardor Hudaybergenov -
Image Polska jako destinace cestovního ruchu v České republice
Veronika JIŘÍČKOVÁ -
Image destinace a její vliv na podniky služeb
Helena ŽÁKOVÁ -
Image destinace Krkonoš
Kateřina Sýkorová -
Image vybrané destinace
Jan POLOMIS -
Image destinace Praha z pohledu tuzemských účastníků cestovního ruchu
Ekaterina Shiriaeva