Ing. Vojtěch Maar
Master's thesis
Strategie rozvoje firmy
Strategy of a Firms Development
Anotácia:
Tato Diplomová práce na téma Strategie rozvoje firmy se zabývá vytvořením návrhu nové produktové strategie pro udržení nebo vylepšení pozice na trhu. V teoretické části jsou představeny zásadní pojmy týkající se podnikové strategie a jejích typů, strategického řízení a produktových strategií. Dále jsou popsány metody strategické analýzy, které budou aplikovány na podnik. V rámci praktické části dochází …viacAbstract:
This diploma thesis with the topic of Strategy of Firms Development focuses on creating proposal of a new product strategy for maintaining or improving market position. Basic terms are described within the theoretical review regarding corporate strategy and its forms, strategic management and product strategies. Subsequently, methods of strategic analysis, which will be applied on a firm, are described …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o0qyj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategické plánování a jeho význam pro MSP
Ivana Papíková -
Proces plánování investičních a vývojových nákladů ve ŠKODA AUTO a.s. pro potřeby strategického řízení
Andrea Procházková -
Strategická analýza a optimalizace produktového portfolia vybrané firmy
Dominik Procházka -
Produktové portfolio cestovního ruchu v cestovní kanceláři
Tereza Křížová -
Strategická analýza podniku Dona, s.r.o. Veľké Revištia
Natália Vaľová -
Strategická analýza společnosti Mlékárna Kunín a. s.
Renata Mulyukova -
Strategická analýza podniku a návrh jeho dalšího rozvoje
Jan Škvařil -
Podnikova kultura-předpoklad úspěšné marketingové strategie
Jiří Doubrava