Tvorba a řízení marketingových distribučních cest – Bc. Bohdana MRKÁČKOVÁ, MBA
Bc. Bohdana MRKÁČKOVÁ, MBA
Master's thesis
Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
Creation and management of marketing distribution channels
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a řízení marketingových distribučních cest v podmínkách konkrétního podniku. Základním pojmem pro tuto diplomovou práci je marketing, od kterého se dále odvíjí další důležité pojmy. Cílem práce je zhodnotit současnou tvorbu a řízení marketingových distribučních cest ve vybraném podniku. Na základě analýzy navrhnout vhodná opatření na zlepšení. Pro tyto účely byla …viacAbstract:
This thesis is focused on creating and managing marketing distribution channels in terms of a particular enterprise. The basic concept for this thesis is marketing, from which further depends on other important concepts. The aim is to assess the current creation and management of marketing distribution channels in the selected company. Based on the analysis to propose appropriate measures for improvement …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zverejniť od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Helena Horáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRKÁČKOVÁ, Bohdana. Tvorba a řízení marketingových distribučních cest. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Distribuční politika vybraného podniku
Adéla Syrovátková -
Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku
Zuzana KŘÍŽKOVÁ -
Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh
Zdeněk BULEJKA -
Výzkum úlohy cizích distribučních mezičlánků při posilování vztahů s odběrateli disazokondenzačních žlutí
Petr Bašus -
Analýza distribučních cest firmy ABC
Markéta Janečková -
Návrh uživatelského rozhraní pro systém lokálního řízení zátěže v energetické distribuční soustavě
Ferdinand Hudek -
Systém ekonomického řízení přepravy zboží v široké distribuční síti
Zbyněk Zamazal -
Využití balanced scorecard při řízení distribuční společnosti
Daniel Netušil
Názov
Vložil
Vložené
Práva