Potenciál gruzínského trhu společnosti ŠKODA AUTO – Ondřej Telín
Ondřej Telín
Bakalářská práce
Potenciál gruzínského trhu společnosti ŠKODA AUTO
The potential of Georgian market for company ŠKODA AUTO
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza gruzínského automobilového trhu z pohledu firmy Škoda Auto a.s. V teoretické části je charakterizován podnik s jeho vnějším prostředím, trh a jeho segmentace, konkurence, produkt a na závěr výzkum zahraničního trhu. Analytická část je v prvopočátku zaměřena na zvolený trh a firmu. Následuje analýza celkového trhu prodaných vozů, analýza konkurence a řízený …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is an analysis of the Georgian automobile market from the Škoda Auto a.s. perspective. In the theoretical part, the features of the company are described by its external environment, market and its segmentation, competition and product, concluded by a foreign market research. The analytical part is initially focused on the selected market and company, followed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Marek Růžička, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu
Adriána Kachman -
Analýza společného podnikání na západním a východním trhu společností OSEVA, a. s.
Martin KYJOVSKÝ -
Aktualizace obchodního modelu firmy působicí na zahraničním trhu
Lukáš Pěcha -
Chování spotřebitele na trhu s biopotravinami
Kateřina Suchanová -
Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení
Natálie Chábová -
Chování spotřebitele na trhu s Fair Trade produkty
Lucie Zobačová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
2. 12. 2022