Marketingová stratégia vybraného hotela – Ing. Miloslav Magát
Ing. Miloslav Magát
Master's thesis
Marketingová stratégia vybraného hotela
Marketing strategy of a chosen hotel
Abstract:
The aim of this thesis is to present marketing of selected hotel, namely the Double Tree Hotel by Hilton in Bratislava. The theoretical part describes the importance of marketing and its features. Described are different marketing strategies as well as tools to achieve a specific objective which leads into increase of the publics awareness of the hotel, attraction of more customers, increase of sales …viacAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je priblížiť marketing vybraného hotela, konkrétne hotela Double Tree by Hilton v Bratislave. V teoretickej časti je popísaná dôležitosť marketingu, jeho filozofia. Popísané sú rôzne marketingové stratégie ako i nástroje na dosiahnutie konkrétneho cieľa a tým je zvýšenie povedomia o danom hoteli, prilákať viacej klientov a následne tak zvýšiť tržby hotela. V druhej časti …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12452/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
- Vedúci: Ing. Eva Klánová
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAGÁT, Miloslav. \textit{Marketingová stratégia vybraného hotela}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/etv0wb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Práce na příbuzné téma
-
Firemná marketingová stratégia spoločnosti z oblasti Business Intelligence
Romana Mihalusová -
Marketingová strategie oboru Veřejná ekonomika a správa na ESF MU
Lucia Malastová -
Benefits and potential of non-timber forest products and ecosystem services
Emmanuel Acquaye Kumi -
The role of the digital media for the commercialization of products and services in Venezuela
Sarkis Agobian Melkonian -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Marketing strategy of Amadeus hotel
Anel Moldabekova -
Marketing strategy for Moroccan restaurant
Mehdi Boujamlaoui -
Social Media as a tool in marketing strategy
Alla Strakhova