Ing. Miloslav Magát

Master's thesis

Marketingová stratégia vybraného hotela

Marketing strategy of a chosen hotel
Abstract:
The aim of this thesis is to present marketing of selected hotel, namely the Double Tree Hotel by Hilton in Bratislava. The theoretical part describes the importance of marketing and its features. Described are different marketing strategies as well as tools to achieve a specific objective which leads into increase of the publics awareness of the hotel, attraction of more customers, increase of sales …viac
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je priblížiť marketing vybraného hotela, konkrétne hotela Double Tree by Hilton v Bratislave. V teoretickej časti je popísaná dôležitosť marketingu, jeho filozofia. Popísané sú rôzne marketingové stratégie ako i nástroje na dosiahnutie konkrétneho cieľa a tým je zvýšenie povedomia o danom hoteli, prilákať viacej klientov a následne tak zvýšiť tržby hotela. V druhej časti …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2014
  • Vedúci: Ing. Eva Klánová
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management