Bc. Dominika Maloňová

Master's thesis

Projekt Inovace e-shopu

E-shop Innovation Project
Abstract:
Tato práce se zabývá poměrně novým elektronickým obchodem, který vznikl na území České republiky v rámci modelu B2C. Práce analyzuje současný stav elektronického obchodu a na základě zjištěných dat navrhuje nejvhodnější inovace pro zvýšení tržeb e-shopu a také vzestupu povědomí o e-shopu. Návrhy možných inovací jsou podrobně rozpracovány a podrobeny dalším analýzám. Klíčová slova: e-shop, elektronické …more
Abstract:
This work targets a relatively new B2C electronic shop which originates from the Czech Republic. It analyses the current state of the electronic shop and, based on the findings, suggests the most suitable innovations that will support the growth of sales and will increase the brand awareness of the e-shop. The potential innovations are discussed in detail and are the subject of further analysis.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 8. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Maloňová, Dominika. Projekt Inovace e-shopu. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Management and Marketing / Design Management