Postavení integrovaného žáka s lehkým postižením v žákovské skupině – Lenka ŠVAMBERKOVÁ
Lenka ŠVAMBERKOVÁ
Diplomová práce
Postavení integrovaného žáka s lehkým postižením v žákovské skupině
The issue of integration of students with light handicaps in s peer group a classroom.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zjišťování postavení dítěte s lehkým postižením v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy. Jedná se konkrétně o děti, u kterých je diagnostikována lehká mozková dysfunkce nebo specifická porucha učení. Teoretická část pojednává o charakteru třídy na prvním stupni základní školy, a to z vývojového a sociologického hlediska. Dále se zabývá problematikou poruch učení …víceAbstract:
The purpose of this Graduation Theses is to ascertain the status of a slightly handicapped child in a primary school class collective. It concerns namely children with a diagnosis of slight cerebral dysfunction or specific learning disability. The theoretic part deals with the nature of a primary school class, particularly from a developmental and sociological point of view. Further, it considers the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2010
Zveřejnit od: 29. 6. 2010
Identifikátor:
9898
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVAMBERKOVÁ, Lenka. \textit{Postavení integrovaného žáka s lehkým postižením v žákovské skupině}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/etx688/.
Jak správně citovat práci
ŠVAMBERKOVÁ, Lenka. Postavení integrovaného žáka s lehkým postižením v žákovské skupině . Č. Bud., 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 06. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - německý jazyk pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Klima třídy jako faktor eliminace výskytu rizikového chování u dětí
Klára Bárová -
Přípravná třída jako prostředí podporující rozvoj dítěte před vstupem do povinného vzdělávání
Tereza ZVAŘIČOVÁ -
Stolní hry jako nástroj rozvíjení matematické pregramotnosti dětí v heterogenních třídách MŠ
Eva Suchomelová -
Přípravná třída jako prostředí podporující rozvoj dítěte před vstupem do povinného vzdělávání
Karolína ŠKUTOVÁ -
Přípravná třída jako významný podpůrný faktor pro přípravu dítěte na nástup do 1. třídy
Lucie Jurášková -
Školní třída jako sociální prostředí pro děti předškolního věku
Zuzana KRATOCHVÍLOVÁ -
Děti v předškolním vzdělávání jako specifická sociální skupina
Hana NOVÁČKOVÁ -
Specifické poruchy učení u žáků na 1. stupni základní školy
Michaela Malinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva