Práce s textem ve výuce sociologie na střední škole – Bc. Lukáš Bořil
Bc. Lukáš Bořil
Diplomová práce
Práce s textem ve výuce sociologie na střední škole
Working with text in teaching sociology in high school
Anotace:
Předmětem této práce je využití metody práce s textem ve výuce sociologie na střední škole. První část práce popisuje metodu práce s textem a dalších navazujících výukových metod z teoretického hlediska. Dále je popsána výuka mediální výchovy v souvislosti s výukou sociologie a možnosti propojení těchto disciplín. Ve druhé části práce je vytvořena sada didaktických materiálů zaměřených na práci s odborným …víceAbstract:
The objective of the master thesis is use of method work with text in teaching of sociology at high school. The first part presents teaching method based on work with text and other follow-up teaching methods. Next part of thesis describes media education in connection with teaching of sociology and possibilities of this combination. The aim of the thesis is filled up with making a collection of didactical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vz41e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Lužný, Dr.
- Oponent: doc. PhDr. Daniel Špelda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství základů společenských věd pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Aktuální problémy mediální výchovy a mediální gramotnost žáků 2 . stupně ZŠ
Klára MIKULCOVÁ -
Mediální gramotnost jako edukační obsah vzdělávání v knihovnách
Tereza Veverková -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Mediální gramotnost a občanská participace učitelů 2. stupně ZŠ
Kristýna Vajdíková -
Mediální gramotnost českých seniorů (projektové řešení)
Martin Foral -
Analýza faktorů ovlivňující mediální gramotnost studentů vysoké školy AMBIS v souvislosti s Covid-19
Nadine Skorko -
Mediální gramotnost žáků základních škol na sociálních sítích
Tereza Sováková