Anna Michálková

Master's thesis

Customer experience v bankovním prostředí

Customer Experience in Banking Industry
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou oboru Customer Experience. Cílem práce je aplikovat tuto problematiku na bankovní trh a pochopit, jakou úlohu má vztah mezi bankou a zákazníkem vzhledem k prosperitě banky. V práci je popsán současný český bankovní trh, jeho trendy v posledních letech a segmentace bankovní klientely. Jedna z hlavních změn na českém bankovním trhu se týká stále přibývající konkurence …more
Abstract:
This thesis analyzes the field of Customer Experience. The goal is to apply these issues to the banking market and understand what role has the relationship between the bank and the customer due to the prosperity of the bank. The paper describes the current Czech banking market, its trends in recent years and segmentation of bank clients. One of the major changes on the Czech banking market concerns …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2016
  • Supervisor: Jarmila Radová
  • Reader: Tomáš Kábrt

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54009

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví