Mystery shopping - výhody a nevýhody – Bc. Michal Šindelář
Bc. Michal Šindelář
Diplomová práce
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Mystery shopping - advantages and disadvantages
Anotace:
Diplomová práce zpracována na téma Mystery shopping – výhody a nevýhody se zabývá analyzováním silných a slabých stránek této moderní metody průzkumu trhu v oblasti poskytování služeb. Nejznámější metoda pozorování a hodnocení úrovně kvality zákaznického servisu byla zaměřena na gastronomické odvětví a realizována ve třech variantách. Jednotlivé mystery shoppingy se od sebe lišily svým scénářem, zadáním …víceAbstract:
The diploma thesis on the topic of Mystery shopping - advantages and disadvantages deals with the analysis of the strengths and weaknesses of this modern method of market research in the field of service provision. The most well-known method of observing and evaluating the level of quality of customer service was focused on the gastronomic industry and implemented in three variants. The individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/rv6zx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠINDELÁŘ, Michal. \textit{Mystery shopping - výhody a nevýhody}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/euneyq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping
Diana Kotvasová