Bc. Michal Šindelář
Master's thesis
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Mystery shopping - advantages and disadvantages
Abstract:
Diplomová práce zpracována na téma Mystery shopping – výhody a nevýhody se zabývá analyzováním silných a slabých stránek této moderní metody průzkumu trhu v oblasti poskytování služeb. Nejznámější metoda pozorování a hodnocení úrovně kvality zákaznického servisu byla zaměřena na gastronomické odvětví a realizována ve třech variantách. Jednotlivé mystery shoppingy se od sebe lišily svým scénářem, zadáním …moreAbstract:
The diploma thesis on the topic of Mystery shopping - advantages and disadvantages deals with the analysis of the strengths and weaknesses of this modern method of market research in the field of service provision. The most well-known method of observing and evaluating the level of quality of customer service was focused on the gastronomic industry and implemented in three variants. The individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 12. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/rv6zx/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2021
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: Ing. Štěpán Chalupa
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping
Diana Kotvasová