Jan Žanta

Bakalářská práce

Analýza marketingu vybraného sportovního klubu

Marketing Analysis of a Selected Sports Club
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sportovního marketingu aplikovaného na neziskovou organizaci poskytující sportovní služby. Cílem práce je analýza marketingu sportovního klubu a navrhnutí úprav v marketingové strategii a komunikaci klubu.
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of sports marketing applied to a non-profit organization providing sports services. The aim of the work is to analyze the marketing of the sports club and to propose modifications in the marketing strategy and communication of the club.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: Jaroslav Stolařík
  • Oponent: Adam Placr

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava