Veronika MATYÁŠKOVÁ
Master's thesis
Mýty o učitelské profesi
Myths about the Teaching Profession
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem mýtů a předsudků, jež vznikají vůči učitelské profesi ve společnosti. Teoretická část se věnuje učitelské profesi, její podstatě, rolím a možnému rozdělení z hlediska stupně vzdělávání. Dále se zaměřuje na kvalitu učitelské profese z pohledu standardů, vzdělávání a dosažených kompetencí, které jsou na učitele základní školy v 21. století kladeny. Hlouběji je přiblížena …moreAbstract:
The thesis deals with the topic of myths and prejudices that arise against the teaching profession in society. The theoretical part deals with the teaching profession, its nature, roles and possible division in terms of the level of education. It also focuses on the quality of the teaching profession in terms of standards, education and competences required of primary school teachers in the 21st century …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATYÁŠKOVÁ, Veronika. Mýty o učitelské profesi. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Život a postavení učitelů primárního vzdělávání za první Československé republiky a jejich komparace se současností
Kristina Perná -
Učitel primárního vzdělávání jako spolutvůrce klimatu ve třídě
Markéta BERGEROVÁ -
Sociální sítě a jejich vliv na žáky primárního vzdělávání
Viktorie Cajthamlová -
Výuka prvopočátečního psaní z pohledu učitelů primárního vzdělávání
Zuzana Poncarová -
Povinná předškolní docházka z pohledu učitele preprimárního a primárního vzdělávání
Pavla KRAVALOVÁ -
Názory učitelů primárního vzdělávání na připravenost dětí na vstup do základní školy
Ivona Válková -
Revize kurikula primárního vzdělávání v kontextu učitele 1. stupně základní školy
Marie Žídková -
Využívání digitálních technologií v oblasti primárního vzdělávání v době pandemie COVID-19
Klára Vydrová