A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o. – Darina Krystýnová
Darina Krystýnová
Bakalářská práce
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is a marketing mix analysis of a new Czech company Vasky trade s.r.o. producing quality leather shoes. The main aim is to suggest recommendations for improving its position on the market and raise public awareness about the brand. This thesis is divided into 2 parts. The first section is theoretical, dedicated to literary research on the topic marketing mix analysis …víceAbstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu nové české společnosti Vasky trade s.r.o., která vyrábí kvalitní kožené boty. Hlavním cílem je navrhnout doporučení pro vylepšení jejich pozice na trhu a zvýšit povědomí veřejnosti o této značce. Práce je rozdělena na 2 části. Teoretická část se zabývá literární rešerší na téma analýzy marketingového mixu, analýz mikroprostředí i makroprostředí …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krystýnová, Darina. A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová