Marketingový mix vybraných fitcenter v Ostravě – Aleš Chytil
Aleš Chytil
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraných fitcenter v Ostravě
Marketing Mix of Selected Fitness Centers in Ostrava
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing služeb, konkrétně se zabývá problematikou marketingového mixu ve vybraných fitcentrech v Ostravě. Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků s marketingovým mixem fitcentra HanyBany. V teoretické části této bakalářské práce byla popsána problematika marketingu služeb a postupně byly charakterizovány všechny prvky marketingového mixu služeb …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing services, specifically deals with marketing mix in selected fitness centers in Ostrava. The aim of this thesis is to determine customer satisfaction with marketing mix of fitness center HanyBany. Issues of marketing services were described and all the elements of marketing mix of services were characterized in the theoretical part of this thesis. The objective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95552
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2012
- Vedoucí: Alan Panec
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Service Quality and Consumer Satisfaction
Kseniia Bobykina -
Návrhy a analýza rozšíření nabízených služeb ve společnosti Rellan s.r.o.
Yvona Hrubešová -
Kvalita nabízených služeb Dopravního podniku hlavního města Prahy, a. s.
Dominik Vosátka -
Aktuální stav online služeb v knihovnách Masarykovy univerzity: návrh na jejich možné rozšíření a vylepšení
Pavla Macháčková -
Outsourcing marketingových služeb v českém hotelnictví
Nikola Horynová -
Srovnání služeb internetbankingu u vybraných bankovních institucí
Dominika Nekutová -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková