Aleš Chytil

Bakalářská práce

Marketingový mix vybraných fitcenter v Ostravě

Marketing Mix of Selected Fitness Centers in Ostrava
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing služeb, konkrétně se zabývá problematikou marketingového mixu ve vybraných fitcentrech v Ostravě. Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků s marketingovým mixem fitcentra HanyBany. V teoretické části této bakalářské práce byla popsána problematika marketingu služeb a postupně byly charakterizovány všechny prvky marketingového mixu služeb …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing services, specifically deals with marketing mix in selected fitness centers in Ostrava. The aim of this thesis is to determine customer satisfaction with marketing mix of fitness center HanyBany. Issues of marketing services were described and all the elements of marketing mix of services were characterized in the theoretical part of this thesis. The objective …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2012
  • Vedoucí: Alan Panec
  • Oponent: Vojtěch Spáčil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava