Implementation of Experiential Learning in the Form of Escape Games within English Lessons at Lower-Secondary Schools – Bc. Veronika Dufková
Bc. Veronika Dufková
Diplomová práce
Implementation of Experiential Learning in the Form of Escape Games within English Lessons at Lower-Secondary Schools
Implementation of Experiential Learning in the Form of Escape Games within English Lessons at Lower-Secondary Schools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá implementací zážitkového učení ve formě únikových her v hodinách anglického jazyka na druhých stupních základní škol v České republice a zkoumá, jak jsou takové hodiny vnímány z pohledu vyučujících, jako organizátorů takových aktivit, a žáků, kteří se únikových her účastní v rámci výuky výše zmíněného jazyka. Dále se práce zaměřuje na jednotlivé aspekty takové formy výuky …víceAbstract:
This master’s thesis focuses on implementing experiential learning in the form of es-cape games in English lessons in the context of lower-secondary schools in the Czech Republic and scrutinises teachers’ perception as the organisers of such lessons and what view the learners participating in such lessons hold. Furthermore, the thesis concentrates on the individual aspects of such a form of learning …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bmazv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Šárka Cox
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUFKOVÁ, Veronika. \textit{Implementation of Experiential Learning in the Form of Escape Games within English Lessons at Lower-Secondary Schools}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/evay79/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Přítomnost idiomů v učebnicích angličtiny pro druhý stupeň základních škol a dospělé začátečníky: analýza učebnic
Zuzana Kučerová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Změna pohledu na školní podvádění s přechodem z prvního na druhý stupeň základních škol
Barbora NEPILOVÁ -
Prezentace křesťanství v učebnicích pro druhý stupeň základních škol
Kristýna Kavková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová