Repositioning produktové řady Blaťácké zlato – Andrea Vágnerová
Andrea Vágnerová
Diplomová práce
Repositioning produktové řady Blaťácké zlato
Repositioning of Product Range Blaťácké Zlato
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se zabývá značkou, její definicí, druhy, prvky, ale také významem. V další části se práce věnuje strategickému řízení značky, positioningu a repositioningu. Praktická část se zaměřuje na společnost MADETA a.s., její historii, produkty a v neposlední řadě analyzuje marketingové aktivity firmy s pomocí dotazníkového šetření. Poslední kapitola se věnuje produktové řadě …víceAbstract:
The theoretical part of this diploma thesis is focused on brand, its definiton, types, elements and also on its relevance. The next part is concentrated on strategic brand management, positioning and repositioning. The practical part is focused on the society MADETA plc., its history, products and finally this part analyses marketing activities using a survey. The last part is dedicated to product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38968
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jan Teplý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38968
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová