Andrea Vágnerová

Diplomová práce

Repositioning produktové řady Blaťácké zlato

Repositioning of Product Range Blaťácké Zlato
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se zabývá značkou, její definicí, druhy, prvky, ale také významem. V další části se práce věnuje strategickému řízení značky, positioningu a repositioningu. Praktická část se zaměřuje na společnost MADETA a.s., její historii, produkty a v neposlední řadě analyzuje marketingové aktivity firmy s pomocí dotazníkového šetření. Poslední kapitola se věnuje produktové řadě …více
Abstract:
The theoretical part of this diploma thesis is focused on brand, its definiton, types, elements and also on its relevance. The next part is concentrated on strategic brand management, positioning and repositioning. The practical part is focused on the society MADETA plc., its history, products and finally this part analyses marketing activities using a survey. The last part is dedicated to product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jan Teplý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38968

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod