Clustering jako pomocný nástroj tvorby reklamního/PR textu – Ing. Monika Maříková
Ing. Monika Maříková
Bakalářská práce
Clustering jako pomocný nástroj tvorby reklamního/PR textu
Clustering As an Auxiliary Instrument of Advertising/PR Text Formation
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je vytváření efektivních reklamních/PR textů pomocí clusteringového experimentu. Důvod, proč jsem si toto téma zvolila, je poměrně prostý. Metoda clusteringu mě začala zajímat poté, kdy nám byla přednášena v rámci předmětu Základy tvorby psaných projevů. Zaujalo mě, jak lze pomocí této metody vytvářet reklamní slogany. Při detailnějším studiu příslušné literatury jsem dospěla …víceAbstract:
The subject of this bachelor work is advertising/PR text formation for particular products and services, using a clustering experiment. The first - theoretical part is aimed at the description of the formation of essential terminology (imagination, creativity, recognition, etc.) The second – practical part deals with methodology, process and the assessment of a clustering experiment, including potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u8xar/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Angličtina v českých reklamních textech
Anna Orlíková -
Angličtina v neanglickém reklamním textu
Martina HOLÁSKOVÁ -
Angličtina v neanglickém reklamním textu (v neanglicky mluvících zemích)
Martina HOLÁSKOVÁ -
Simulace dopravy s respektováním autonomní komunikace mezi vozidly
Michal PAPAJ