Návrh marketingové strategie pro vybraný "event" – Jana Hochvaldová
Jana Hochvaldová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro vybraný "event"
Marketing strategy proposal for choosen "event"
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je rozbor současné marketingové strategie eventu „Týden kávy“. Cílem bakalářské práce je zlepšení současné marketingové strategie a navržení marketingové strategie pro event Týden kávy 2019. Práce je složena ze tří částí, první je literární rešerše, na kterou navazuje část analytická a návrhová. V první části jsou popsány teoretické poznatky zkoumaného problému. V analytické …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is an analysis of the current marketing strategy of the event „Týden kávy“. The aim of this work is to improve current marketing strategy and to design new marketing strategy for the event Týden kávy 2019. The work consists of three parts, first one is literature review, next one is analytical part and the last one is the design part. In the first part of this thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Trade management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová