Jana Hochvaldová

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie pro vybraný "event"

Marketing strategy proposal for choosen "event"
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je rozbor současné marketingové strategie eventu „Týden kávy“. Cílem bakalářské práce je zlepšení současné marketingové strategie a navržení marketingové strategie pro event Týden kávy 2019. Práce je složena ze tří částí, první je literární rešerše, na kterou navazuje část analytická a návrhová. V první části jsou popsány teoretické poznatky zkoumaného problému. V analytické …more
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is an analysis of the current marketing strategy of the event „Týden kávy“. The aim of this work is to improve current marketing strategy and to design new marketing strategy for the event Týden kávy 2019. The work consists of three parts, first one is literature review, next one is analytical part and the last one is the design part. In the first part of this thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and management / Trade management