Analýza činnosti call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění. – Helena CIHELNÍKOVÁ
Helena CIHELNÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza činnosti call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění.
The analysis of the chosen call centers' activities followed by suggestions made to increase their efficiency.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Analýza činnosti call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění" je obecná charakteristika call center, rozbor marketingového prostředí zvolených organizací. Kromě toho práce pojednává o stanovených cílech, kterých chtějí zákaznická centra dosáhnout a objasňuje jakým způsobem toho mohou docílit. Zároveň jsou předmětem práce návrhy řešení pro případné …moreAbstract:
The subject of the thesis "Analysis of the chosen call centers' activities followed by suggestions made to increase their efficiency,"is the general characteristics of call centers, followed by the analysis of the marketing environment in the chosen organizations. Furthermore, this thesis deals with setting goals which the chosen call centres want to achieve and explains how the goals can be achieved …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 11. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Petr Brázda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CIHELNÍKOVÁ, Helena. \textit{Analýza činnosti call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/evk4n3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CIHELNÍKOVÁ, Helena. Analýza činnosti call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o.
Jolana MLČÁKOVÁ -
Návrh marketingového plánu pro Lakkis Toner Servis
Romana Lakkisová -
Marketingový plán pro autorizovaný prodej a servis Husqvarna
Amálie Šimonová -
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková -
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
Lukáš Cejpek -
Volba povolání u zaměstnanců starších padesáti let na pozici operátora call centra
Kateřina Kopecká -
Call centrum jako součást podpory klienta
Adéla Jílková -
Designování adaptačního procesu operátorů call centra
Valér DZVONIK