Základní pojmy marketingu, jeho úkoly, druhy marketingu – Zuzana Humlová
Zuzana Humlová
Bachelor's thesis
Základní pojmy marketingu, jeho úkoly, druhy marketingu
Basic Concepts of Marketing, his Tasks, Kinds of Marketing
Abstract:
Anotace práce Tato bakalářská práce popisuje základy marketingu, úkoly marketingu a druhy marketingu. První kapitola pojednává o úkolech, historii marketingu a koncepcích, kterými si prošla od svého vzniku až po současnost. Další kapitoly ukazují, kde všude kolem nás se marketing vyskytuje, jakými marketingovými nástroji jako je marketingový mix na nás působí a aplikace marketingu v oblasti internacionální …moreAbstract:
Annotation of Work This bachelor's work describes the principles of marketing, objectives of marketing and various types of marketing. The first chapter deals with the objectives and history of marketing and about different concepts since its beginning until today. Further chapters show how marketing is present all around us, what marketing tools (such as marketing mix) affect us and application of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/mz9si/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Hana Železná
- Reader: Ing. Tomáš Marek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUMLOVÁ, Zuzana. \textit{Základní pojmy marketingu, jeho úkoly, druhy marketingu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2009. Available from: https://theses.cz/id/evskez/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Analýza vzdelávacích potrieb - Potreba environmentálneho vzdelávania
Veronika Mihályiová -
The global semiconductor shortage crisis – Why the high demand isn’t met by supply, a sign of a bigger crisis or a standalone issue?
Martin Bok -
Nabídka a poptávka v životním pojištění
Jiří Suchopár -
Zriadenie minipivovaru, marketingové stratégie pre uvedenie na trh
Peter Pašen -
Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh
Ivana Moravčíková -
The need for legal regulation of cryptocurrencies and it’s impact on the economy
Viktor Sutyamov -
Vplyv nebankových inštitúcií na finančný trh
Daniela Kajanová -
Liberalizace a trh s kávou ve Rwandě
Henrieta Praskačová