Základní pojmy marketingu, jeho úkoly, druhy marketingu – Zuzana Humlová
Zuzana Humlová
Bakalářská práce
Základní pojmy marketingu, jeho úkoly, druhy marketingu
Basic Concepts of Marketing, his Tasks, Kinds of Marketing
Anotace:
Anotace práce Tato bakalářská práce popisuje základy marketingu, úkoly marketingu a druhy marketingu. První kapitola pojednává o úkolech, historii marketingu a koncepcích, kterými si prošla od svého vzniku až po současnost. Další kapitoly ukazují, kde všude kolem nás se marketing vyskytuje, jakými marketingovými nástroji jako je marketingový mix na nás působí a aplikace marketingu v oblasti internacionální …víceAbstract:
Annotation of Work This bachelor's work describes the principles of marketing, objectives of marketing and various types of marketing. The first chapter deals with the objectives and history of marketing and about different concepts since its beginning until today. Further chapters show how marketing is present all around us, what marketing tools (such as marketing mix) affect us and application of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/mz9si/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Hana Železná
- Oponent: Ing. Tomáš Marek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdelávacích potrieb - Potreba environmentálneho vzdelávania
Veronika Mihályiová -
The global semiconductor shortage crisis – Why the high demand isn’t met by supply, a sign of a bigger crisis or a standalone issue?
Martin Bok -
Nabídka a poptávka v životním pojištění
Jiří Suchopár -
Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh
Ivana Moravčíková -
Zriadenie minipivovaru, marketingové stratégie pre uvedenie na trh
Peter Pašen -
The need for legal regulation of cryptocurrencies and it’s impact on the economy
Viktor Sutyamov -
Vplyv nebankových inštitúcií na finančný trh
Daniela Kajanová