Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry – Dominique Ellen Michaela Futterer
Dominique Ellen Michaela Futterer
Disertační práce
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Úroveň digitální vyspělosti a úspěšnost při získávání zákazníků - Strategické impulsy pro udržení konkurenceschopnosti díky potenciálům v profilování zákazníků - studie v ropném a plynárenském průmyslu
Anotace:
Společnosti ve všech odvětvích čelí stále rostoucím výzvám a musí se rychle přizpůsobovat neustále se měnícím podmínkám na trhu. V konečném důsledku je v odvětví O&G průmyslu vždy v centru pozornosti úspěch společnosti, zvyšování obratu a maximalizace zisku. Protože toto průmyslové odvětví je založeno na obchodování, distribuci a optimálním skladování ropných a plynových produktů, úroveň digitalizace …víceAbstract:
Companies across all industries face ever-growing challenges and must adapt quickly to the constantly changing market conditions. Ultimately, corporate success, increasing turnover, and profit maximisation are always the centre of attention in the O&G industry sector. It is all about trading, distribution, and optimal storage. In this case, the level of digitalisation plays an important role, which …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. RNDr. Jan Hanousek, CSc. DSc.
- Oponent: Lubor Lacina, Ph.D., prof. Ing., Luboš Smutka, externi, Inna Čábelková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FUTTERER, Dominique Ellen Michaela. \textit{Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry}. Online. Disertační práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/evsxph/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital Collaboration Tools and Operations Management
Jan Prokop -
Reputační management a jeho specifika v cestovní kanceláři
Michaela Vavreková -
Elektronické vzdelávanie so zameraním na projektový management
Karin Paprčiaková -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský