Digital maturity level and success in customer acquisition – Dominique Ellen Michaela Futterer
Dominique Ellen Michaela Futterer
Disertační práce
Digital maturity level and success in customer acquisition
Digital customer profile modelling and Marketing automation in B2B area
Anotace:
Společnosti ve všech odvětvích čelí stále rostoucím výzvám a musí se rychle přizpůsobovat neustále se měnícím podmínkám na trhu. V konečném důsledku je v odvětví O&G průmyslu vždy v centru pozornosti úspěch společnosti, zvyšování obratu a maximalizace zisku. Protože toto průmyslové odvětví je založeno na obchodování, distribuci a optimálním skladování ropných a plynových produktů, úroveň digitalizace …víceAbstract:
Companies across all industries face ever-growing challenges and must adapt quickly to the constantly changing market conditions. Ultimately, corporate success, increasing turnover, and profit maximisation are always the centre of attention in the O&G industry sector. It is all about trading, distribution, and optimal storage. In this case, the level of digitalisation plays an important role, which …víceObhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. RNDr. Jan Hanousek, CSc. DSc.
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Souhlasím s tím, že disertační práce je uložena v univerzitní knihovně, ale nedávám souhlas k dalšímu zveřejnění, včetně umístění PDF na internet není povoleno, protože části této práce již byly publikovány v recenzovaných časopisech nebo konferenčních sbornících autorem v rámci požadavků doktorského studia. I agree that the dissertation is deposited in the University’s library, but I do not give the permission for additional publication, including placing PDFs on the internet is not permitted as parts of this thesis have already been published in peer-reviewed journals or conference proceedings by the author as part of the requirements for doctoral studies.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital Collaboration Tools and Operations Management
Jan Prokop -
Reputační management a jeho specifika v cestovní kanceláři
Michaela Vavreková -
Elektronické vzdelávanie so zameraním na projektový management
Karin Paprčiaková -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský