Dominique Ellen Michaela Futterer

Doctoral thesis

Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry

Úroveň digitální vyspělosti a úspěšnost při získávání zákazníků - Strategické impulsy pro udržení konkurenceschopnosti díky potenciálům v profilování zákazníků - studie v ropném a plynárenském průmyslu
Abstract:
Společnosti ve všech odvětvích čelí stále rostoucím výzvám a musí se rychle přizpůsobovat neustále se měnícím podmínkám na trhu. V konečném důsledku je v odvětví O&G průmyslu vždy v centru pozornosti úspěch společnosti, zvyšování obratu a maximalizace zisku. Protože toto průmyslové odvětví je založeno na obchodování, distribuci a optimálním skladování ropných a plynových produktů, úroveň digitalizace …more
Abstract:
Companies across all industries face ever-growing challenges and must adapt quickly to the constantly changing market conditions. Ultimately, corporate success, increasing turnover, and profit maximisation are always the centre of attention in the O&G industry sector. It is all about trading, distribution, and optimal storage. In this case, the level of digitalisation plays an important role, which …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 9. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: prof. RNDr. Jan Hanousek, CSc. DSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta