Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry – Dominique Ellen Michaela Futterer
Dominique Ellen Michaela Futterer
Doctoral thesis
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Úroveň digitální vyspělosti a úspěšnost při získávání zákazníků - Strategické impulsy pro udržení konkurenceschopnosti díky potenciálům v profilování zákazníků - studie v ropném a plynárenském průmyslu
Abstract:
Společnosti ve všech odvětvích čelí stále rostoucím výzvám a musí se rychle přizpůsobovat neustále se měnícím podmínkám na trhu. V konečném důsledku je v odvětví O&G průmyslu vždy v centru pozornosti úspěch společnosti, zvyšování obratu a maximalizace zisku. Protože toto průmyslové odvětví je založeno na obchodování, distribuci a optimálním skladování ropných a plynových produktů, úroveň digitalizace …moreAbstract:
Companies across all industries face ever-growing challenges and must adapt quickly to the constantly changing market conditions. Ultimately, corporate success, increasing turnover, and profit maximisation are always the centre of attention in the O&G industry sector. It is all about trading, distribution, and optimal storage. In this case, the level of digitalisation plays an important role, which …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 9. 2024
Thesis defence
- Supervisor: prof. RNDr. Jan Hanousek, CSc. DSc.
- Reader: Lubor Lacina, Ph.D., prof. Ing., Luboš Smutka, externi, Inna Čábelková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FUTTERER, Dominique Ellen Michaela. \textit{Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/evsxph/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Digital Collaboration Tools and Operations Management
Jan Prokop -
Reputační management a jeho specifika v cestovní kanceláři
Michaela Vavreková -
Elektronické vzdelávanie so zameraním na projektový management
Karin Paprčiaková -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský