Bc. Michal Prouza

Master's thesis

Využití technologie Web 2.0 v marketingové propagaci

Application of Web 2.0 in marketing promotion
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Využití technologie Web 2.0 v marketingové propagaci“ je popis a názorná ukázka využití specifik marketingové komunikace skrz internet, který je reprezentován službami s označením Web 2.0. Práce se pak věnuje základním způsobům marketingové propagace v tomto prostředí: optimalizaci pro vyhledávače, řízení PPC kampaní a virálnímu marketingu. V rámci praktické části jsou realizovány …viac
Abstract:
In my diploma thesis I have aimed at describing and analyzing real aspects of using marketing communication via the Internet, which is represented by services known as Web 2.0. Thesis deals with basic ways of marketing promotion via this channel: SEO (search engine optimalization), management of PPC campaigns and viral marketing. Several advertising campaigns have been realized in practical part of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
  • Vedúci: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Ing. Jan Žák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management