Využití technologie Web 2.0 v marketingové propagaci – Bc. Michal Prouza
Bc. Michal Prouza
Master's thesis
Využití technologie Web 2.0 v marketingové propagaci
Application of Web 2.0 in marketing promotion
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Využití technologie Web 2.0 v marketingové propagaci“ je popis a názorná ukázka využití specifik marketingové komunikace skrz internet, který je reprezentován službami s označením Web 2.0. Práce se pak věnuje základním způsobům marketingové propagace v tomto prostředí: optimalizaci pro vyhledávače, řízení PPC kampaní a virálnímu marketingu. V rámci praktické části jsou realizovány …moreAbstract:
In my diploma thesis I have aimed at describing and analyzing real aspects of using marketing communication via the Internet, which is represented by services known as Web 2.0. Thesis deals with basic ways of marketing promotion via this channel: SEO (search engine optimalization), management of PPC campaigns and viral marketing. Several advertising campaigns have been realized in practical part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jk9ah/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ing. Jan Žák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk -
Efektivita užití humoru v reklamní kampani
Martina Masná -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková -
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
Jakub Štumper -
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
Martina Svobodová -
Efektivita reklamní kampaně
Martin Koutný -
Efektivita reklamy a reklamní kampaně v Česke republice u vybraného doplňku stravy.
Aneta Drastíková -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk