Bc. Michal Prouza

Master's thesis

Využití technologie Web 2.0 v marketingové propagaci

Application of Web 2.0 in marketing promotion
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Využití technologie Web 2.0 v marketingové propagaci“ je popis a názorná ukázka využití specifik marketingové komunikace skrz internet, který je reprezentován službami s označením Web 2.0. Práce se pak věnuje základním způsobům marketingové propagace v tomto prostředí: optimalizaci pro vyhledávače, řízení PPC kampaní a virálnímu marketingu. V rámci praktické části jsou realizovány …more
Abstract:
In my diploma thesis I have aimed at describing and analyzing real aspects of using marketing communication via the Internet, which is represented by services known as Web 2.0. Thesis deals with basic ways of marketing promotion via this channel: SEO (search engine optimalization), management of PPC campaigns and viral marketing. Several advertising campaigns have been realized in practical part of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Ing. Jan Žák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management