Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start-up Manta Tools, s.r.o. – Kateřina Plšková
Kateřina Plšková
Bachelor's thesis
Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start-up Manta Tools, s.r.o.
Anotácia:
Cílem Bakalářské práce je analyzovat možnosti použití online marketingových nástrojů pro softwarový Startup pohybující se v B2B prostředí, a následně vytvořit efektivní portfolio marketingových nástrojů pro takovou firmu. Nejprve jsou vymezeny teoretické aspekty online marketingu. Poté jsou charakterizovány nástroje online marketingu, které jsou vhodné pro využití v B2B sektoru. V praktické části této …viacAbstract:
The objective of this bachelor’s thesis is to analyse the possible usage of online marketing tools for a software start-up in a B2B environment and, based on this analysis, to create a portfolio of effective marketing tools for such a company. The first part of the thesis provides insight into the theoretical background of online marketing, followed by a detailed characterisation of the online marketing …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ew85ke/2018_BP_PLSKOVA_KATERINA.pdf
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLŠKOVÁ, Kateřina. \textit{Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start-up Manta Tools, s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ew85ke/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management, Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová